Skuteczna sprzedaż i metody wpływania na ludzi – bezpłatne szkolenie dla pracowników małych firm

2011-12-02 10:29:39 Aga

Jak planować spotkania handlowe? Jakich klientów odwiedzić podczas wizyt handlowych? Jak skutecznie poprowadzić rozmowę z potencjalnym klientem? Jak funkcjonuje dobry handlowiec? – odpowiedzi na te i wiele innych pytań poznają uczestnicy szkolenia, które w dniach 13 – 16 grudnia odbędzie się w Kaliszu.

SKUTECZNA SPRZEDAŻ I METODY WPŁYWANIA NA LUDZI
OPIS SZKOLENIA:
Uczestnicy szkolenia zdobędą nowe, indywidualne umiejętności interpersonalne w ramach stosowanych technik sprzedaży. Poprawią umiejętności radzenia sobie ze stresem i wypracują standardy wizyty handlowej u klienta: od przygotowania planu wizyt aż do jej zakończenia. Nauczą się analizy słabych i mocnych stron w pracy przedstawiciela handlowego. Celem szkolenia jest ćwiczenie metod wywierania wpływu na ludzi, poznanie nowoczesnych technik sprzedaży i dostosowania narzędzi do podkreślenia indywidualnych atutów handlowca. Intensywny trening poprawi umiejętności samodzielnego poszukiwania narzędzi i technik sprzedaży w przypadku klientów trudnych oraz klientów „zajętych”.
PROGRAM SZKOLENIA :
1. Przedstawienie/przypomnienie obowiązujących standardów wizyty handlowej
o Przygotowanie planu wizyt handlowej - CO i PO CO?! Dlaczego klient A dziś, a klient B jutro?
o Pomysły na skuteczny plan tygodnia i przećwiczenie stosowania narzędzi do jego tworzenia
o Przygotowanie do wizyty u: stałego/znanego klienta oraz nowego klienta
o Zebranie informacji, wyciągnięcie wniosków, przygotowanie siebie i dostępnych narzędzi indywidualnie do potrzeb klienta
o Przeprowadzenie wizyty handlowej część 1 – „Co i w jakim celu mówię, czego nie mówię” - dostosowanie przekazu indywidualnie do klienta i miejsca sprzedaży
o Przekaz pozawerbalny – analiza mocnych stron i praca nad słabszymi - doskonalenie pozawerbalnej komunikacji z klientem
o Przeprowadzenie wizyty handlowej część 2 – aktywne słuchanie i „czytanie” klienta – umiejętność zbierania informacji o potrzebach klienta „między słowami”. Sukces zebrania pełnej informacji, również bez sukcesu sprzedażowego.
o Zakańczanie wizyty handlowej – analiza co muszę, co chcę, co powinienem/am przedstawić/zrobić/dowiedzieć się, zanim wyjdę. Umiejętność „wyjścia i wejścia” - spojrzenie z boku na wizytę. „Nie uciekam, a wychodzę spokojnie, z sukcesem”.
2. Handlowiec najlepszą wizytówką towaru
o Analiza mocnych i słabych stron handlowca – praca nad auto-przekazem, poczuciem własnej wartości, identyfikacją z marką.
o Informacje zwrotne – umiejętność przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej. Umiejętność asertywnego przyjmowania reklamacji – słusznej i niesłusznej.
3. Umiejętność wywierania wpływu na ludzi:
o Parajęzyk i metakomunikaty - jak czytać, ale i dawać komunikaty niejawne. Jak unikać komunikatów niejawnych, jak sobie asertywnie z nimi radzić.
o „Nie jestem żebrakiem, przyjaciółką, ani dobroczyńcą” - gry klientów – jak je rozpoznać i nie dać się wkręcić. Skuteczna sprzedaż to dostosowana indywidualnie perswazja.
o Ja otwarte/Ja ślepe – jak rozpoznać klienta i odnaleźć siebie w relacji z klientem.
o Sprzedaż przez skojarzenia: zapach, smak, muzyka, wygląd.
o Trudny klient – „Jak wejść, zrealizować plan, wyjść i nie stracić twarzy”
o Poczucie humoru, lekki język – co wolno zawsze, co czasem, a czego nie wolno nigdy. Spójność przekazu: handlowca, marki, klienta.
4. Sprzedaż kreatywna
o Rusz głową, nie leń się! – kreatywne techniki spojrzenia z boku i poszukiwania nowych rozwiązań w każdej
o Co nas zjada – stres i skuteczne techniki jego pokonania – indywidualny dobór
o Do boju! – podsumowanie szkolenia - analiza zdobytych umiejętności, stworzenie i przedstawienie indywidualnych planów ich wdrożenia.
Kontakt
Europejska Grupa Doradcza
Ul. Marii Konopnickiej – 2-4
62-800 Kalisz
Informacji udziela i zapisy przyjmuje:
Natalia Nowak: natalia@eurogrupa.pl; kom. 662-860–383
Ilona Nabzdyk ilona@eurogrupa.pl; kom. 664-978-718

Jeśli spodobał Ci się nasz artykuł,

wrzuć nam coś do kapelusza :)

Wesprzyj jednorazowo

Wdzięczny Zespół Calisia.pl

Przeglądaj artykuły z 16 lat istnienia portalu Calisia.pl - od 2007 roku do dziś !

Opinie użytkowników:

Te artykuły mogą cię zainteresować