Społeczne

Dwanaście prac Herkulesa, czyli podsumowanie roku 2020 naszej agencji

2020-12-31 12:13:37 redakcja@calisia.pl

Calisia.pl jest bez wątpienia dość popularnym portalem, odwiedzanym przez tysiące czytelników dziennie. Ale nie wszyscy wiedzą, że calisia.pl to także prężnie działająca agencja kreatywna. Postanowiliśmy przybliżyć Wam urozmaicony świat tego, czym zajmuje się owa agencja. W 2020, jak zawsze mieliśmy przyjemność pracować z najróżniejszymi branżami i wspomagać sukces naszych Klientów. Z każdego miesiąca mijającego roku wybraliśmy projekty, które szczególnie utkwiły nam w pamięci. Ale oczywiście nie były to jedyne projekty w danym miesiącu. Tworzymy naprawdę sporo: od strategii rozwoju poprzez dobrze funkcjonujące serwisy internetowe, po grafiki, druki, a nawet wydawanie książek.  

https://kotarbadesign.com/
https://kotarbadesign.com/

W każdym miesiącu budujemy kilka stron i sklepów internetowych, tworzymy kilkadziesiąt projektów graficznych, drukujemy dziesiątki tysięcy ulotek, kręcimy materiały reklamowe, logotypy i inne rzeczy. Zapraszamy na krótki przegląd roku 2020, miesiąc po miesiącu. 

1. Styczeń pod znakiem Jolanii. Hurtownia materiałów budowlanych Jolania ma w Kaliszu długą historię prawie trzech dekad. Kiedy nadszedł czas na zmianę wizerunku, zaproponowaliśmy nowy logotyp i nowy image firmy, dzięki czemu marka Jolania stała się jeszcze bardziej wyrazista. Prosty logotyp z delikatnym pomarańczowym elementem świetnie prezentuje się na nowej elewacji budynku, na pojazdach firmowych, a także na nowej, zbudowanej przez nas stronie internetowej. Od tego czasu pomagamy też prowadzić media społecznościowe tej marki.

Jolania.com

2. Luty to zimowa kampania podbijania Rosji. Rzadko mamy okazję wykonywać projekty dedykowane pod rynek rosyjski. Tym razem zbudowaliśmy jednak stronę internetową właśnie pod ten rynek, na którym od niedawna możliwa jest sprzedaż produktów z konopi siewnych. Zbudowana przez nas strona służy kierowaniu zainteresowanych olejami CBD klientów z Rosji bezpośrednio na stronę producenta, z zastosowaniem linków referencyjnych. Typowy przykład sytuacji, kiedy pracujemy nad projektem, który nie tylko jest rozwiązaniem biznesowym, ale też rozwija nasze własne horyzonty. No i poznaliśmy świetną tłumaczkę języka rosyjskiego z naszego miasta.

https://etokonoplya.ru/

 

3. Marzec z rzemiosłem. W marcu Polska znalazła się w lockdownie. Właśnie wtedy zaczęliśmy prace nad stroną internetową poświęconą kaliskiemu rzemiosłu. Można na niej znaleźć informacje o kilkudziesięciu kaliskich rzemieślnikach, zrzeszonych w Cechu Rzemiosł Budowlanych i Różnych. Praca nad projektem zaowocowała nieco później dwoma dodatkowymi wydarzeniami - zbudowaliśmy stronę dla kaliskiego Cechu oraz... sami przystąpiliśmy do Cechu, stając się jego pierwszym członkiem nie będącym nominalnie rzemieślnikiem. Strona rzemioslo.kalisz.pl jest aktualnie najbogatszym źródłem informacji o kaliskich rzemieślnikach.

4. Kwiecień miesiącem walki z siwizną. Podczas kiedy Anglia tkwiła zamknięta w lockdownie, stworzyliśmy dla naszego Klienta - (brytyjskiej firmy) nową strategię sprzedaży, a następnie stronę sprzedającą produkt służący przywracaniu naturalnego koloru włosów - GR-7 - na terenie UK i Irlandii. W rezultacie znacząco polepszyły się statystyki serwisu, jak i sprzedaż sama w sobie. Było to możliwe, dzięki temu, że dość dobrze znamy specyfikę rynku brytyjskiego. A kilka lat wcześniej zaprojektowaliśmy opakowanie i logotyp tego produktu oraz europejska stronę internetową marki GR-7

https://gr-7.uk/

5. W maju trójkami. Dla jednego Klienta zbudowaliśmy prawie w jednym czasie, trzy serwisy sprzedażowe, dla dwóch z nich stworzyliśmy nazwy, a dla wszystkich trzech logotypy graficzne. Wszystkie trzy serwisy "odpaliły" znakomicie.

https://lapinpolska.pl/

6. Czerwiec pod znakiem niemieckiej precyzji. Jawa Plus to wyłączny dystrybutor na Polskę drabin, koszy na odpady i rusztowań z segmentu premium - niemieckiej firmy Hailo. Ponieważ cenimy precyzję, praca przy tym wymagającym projekcie była bardzo zajmująca. 

https://jawa-plus.pl/

7. W lipcu znów wracamy na pola konopne. Bardzo interesującym projektem lipca był nowatorski projekt opakowania oleju CBD dla nowo powstającej marki - Dr Hempsky. Z niecierpliwością czekamy na pojawienie się tego produktu na półkach sklepowych - mamy nadzieję, ze nastąpi to już niebawem! Czy dodaliśmy, że logotyp jest również naszego autorstwa?  

8. Sierpień - E viva Espana! Jeszcze nigdy nie budowaliśmy sklepu internetowego dla klienta z Hiszpanii. Nasza klientka z Wielkiej Brytanii, którą opiekujemy się od ponad 3 lat (doradztwo strategiczne, logotyp, nazwa, sklep, poleciła naszą agencję klientowi z Hiszpanii) i tak powstała strona cosmeticoslarens.es. Jak olbrzymia większość zbudowanych przez nas stron, umieszczona jest na naszych serwerach w Niemczech.

9. Kampania wrześniowa. Dla poznańskiej firmy 4ead ( dla której wcześniej opracowaliśmy logotyp, stronę internetową i projekty graficzne ) stworzyliśmy internetowy system rejestracji kart uprawniających do usług prawnych. Była to dość skomplikowana operacja, wymagająca zbudowania złożonego systemu , współpracującego ściśle z systemem informatycznym Klienta. Warto dodać, że opracowaliśmy tez same karty, proces ich druku i dostarczania do odbiorców.

https://lsc24.pl/

10. Październik miesiącem książki. Dosłownie. Miesiąc upłynął pod znakiem bardzo skomplikowanego składu liczącej sobie 400 stron specjalistycznej książki. Wydanie obfitowało w niezliczone wzory, wykresy i grafiki. Jak możecie się domyślać, proces korekty był bardzo mozolny. Potem wyłonienie odpowiedniej drukarni, która jest w stanie zapewnić jakość i terminy, dopięcie wszystkich formalności związanych z numerami ISBN i oto książka jest gotowa. Mimo pewnych stresów związanych z awarią maszyny introligatorskiej i potrzebą szybkiej trasy Kalisz - Warszawa - Poznań - Kalisz, żeby pierwsze egzemplarze dotarły na czas, była to duża satysfakcja. Klient to docenił - właśnie zabieramy się do składu kolejnej książki.   

11. Listopad ze sztuką. Od tego miesiąca zaczęliśmy współpracę z warszawskim artystą Markiem Kotarbą, który w 2021 będzie obchodził 40-lecie pracy artystycznej. Jego dzieła w porcelanie znajdują się w kolekcjach Amerykańskich, Francuskich, Włoskich. Najpierw powstała strategia rozwoju marki osobistej, w ramach której stworzyliśmy nowy logotyp, sklep internetowy, opracowaliśmy materiały graficzne, wizytówki, certyfikaty autentyczności, kalendarz, nawiązaliśmy pierwsze kontakty w celu reprezentacji artysty w Wielkiej Brytanii, a także pierwsze kroki żeby stworzyć sklep pop up store w jednej ze stolic europejskich najbliższego lata.

https://kotarbadesign.com/

12. Grudzień pod znakiem Kaliexpress.pl. Zbudowaliśmy skuteczny sklep internetowy dla naszego Klienta, ale także zaprojektowaliśmy logotyp i "ogarnęliśmy" wszystkie działania związane z promocją marki, w lokalnym radio, prasie i w mediach społecznościowych. Już po pierwszych dwóch tygodniach można powiedzieć, że sklep przypadł kaliszanom do gustu.

https://kaliexpress.pl/

 

Był to dość intensywny rok, tym bardziej, że przedstawione powyżej projekty to przysłowiowy czubek góry lodowej. Zajmując się nowymi projektami, staramy się dać naszym Klientom RZECZYWISTĄ WARTOŚĆ - i zazwyczaj nam się to udaje. Poza tym , poznawanie zupełnie nowych branż i rodzajów biznesu działa na nasz zespół odświaeżająco. Innymi słowy - nigdy się nie nudzimy! 

Zatem, jeśli macie jakiekolwiek potrzeby, na przykład:

- zastanawiacie się nad uruchomieniem nowego produktu, marki

- chcielibyście zreformować lub potwierdzić kierunek rozwoju Waszej firmy

- chcecie wydać książkę

- sądzicie ze Wasza strona jest przestarzała, albo wcale jej nie macie

- potrzebujecie ulotek na pojutrze :) a nie macie nawet projektu

- czujecie że coś jest nie tak z Waszymi mediami społecznościowymi

- chcielibyście po prostu niezobowiązująco pogadać

...to nasza agencja jest do Waszej dyspozycji. Wystarczy zadzwonić 604 404 284

 

Warto jeszcze dodać, że nasza agencja poszukuje obecnie osoby na stanowisko Doradcy Klienta. Jeśli chcielibyście pracować w bardzo dynamicznym środowisku - być może to niezła okazja, żeby się wykazać?

 

 

Dziękujemy za przeczytanie tego artykułu.

Pomóż nam w rzetelnym informowaniu mieszkańców Kalisza i regionu. Wspieraj niezależne dziennikarstwo.

Naszą misją jest dostarczanie kaliszanom wszelkich informacji dotyczących życia społecznego, polityki, sportu i kultury. W dobie fake newsów oraz mediów zależnych od barw politycznych, dostarczamy informacje obiektywne, niezależne i rzetelne. Słuchamy głosu każdej strony, każdego środowiska, każdego mieszkańca. Wspieramy tych, którzy potrzebują pomocy i działają charytatywnie. Popieramy wszelkie akcje społeczne, relacjonujemy protesty, reprezentujemy interesy mieszkańców. Promujemy przedsiębiorców i firmy lokalne.

Jako medium internetowe stawiamy na szybkość i jakość przekazywania informacji. Podajemy tylko sprawdzone i potwierdzone wiadomości - weryfikowane u źródła. Nie szukamy tanich sensacji.

Od 2007 roku bezpłatnie udostępniamy Wam nasz portal. Jako jedyny portal lokalny umożliwiamy Wam samodzielne dodawanie własnych, niekomercyjnych artykułów. Jako jedyny portal lokalny oddajemy do Waszej dyspozycji archiwum artykułów z ostatnich 12 lat - jest ich prawie 40 tysięcy! Dostęp do wszystkich treści zawsze był, jest i będzie darmowy. Nie stoją za nami korporacje ani organizacje. Funkcjonujemy dzięki reklamodawcom i dzięki Wam - czytelnikom portalu Calisia.pl.

Na świecie coraz więcej tytułów wprowadza opłaty lub zachęca do dobrowolnego wspierania ( theguardian.com, Wikipedia ). W dobie koronawirusa, kiedy również i reklamodawcy przechodzą przez „turbulencje”, zachęcamy Was do dobrowolnego wsparcia Calisia.pl poprzez kliknięcie poniżej i wybranie jednej z opcji wsparcia (czyli dobrowolna wpłata). Nawet niewielka miesięczna kwota pomoże nam w rozwijaniu Calisia.pl. Wpłaty obsługuje bezpieczny i sprawdzony system PayPal. Z góry dziękujemy!

Przeglądaj zasoby Calisia.pl

TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ