„Powstanie Warszawskie” w sieci kin Helios z wyjątkowym prezentem!
W związku z wyczekiwaną premierą filmu „Powstanie Warszawskie” – pierwszego na świecie filmu non-fiction, stworzonego na bazie dokumentalnych nagrań – ogólnopolska sieć kin Helios przygotowała dla swoich widzów wyjątkowe, historyczne prezenty! Na wszystkich, którzy przyjdą do kin sieci Helios w weekend 9-11 maja czekać będą unikalne mapy zrzutów bombowca Liberator! Mapy zostały wydrukowane dzięki uprzejmości i ze zbiorów Muzeum Powstania Warszawskiego.
6 godzin oryginalnych kronik z Powstania Warszawskiego, pół roku pracy, zespół konsultantów ds. militariów, ubioru, architektury, urbanistów, varsavianistów i historyków, 1000 godzin konsultacji kolorystycznych, 1200 ujęć, 1440 godzin rekonstrukcji. Efektem jest 90 minut ściskającego za gardło filmu, który ukazuje Powstanie Warszawskie z niespotykanym dotąd realizmem.
Film wykorzystuje autentyczne kroniki filmowe z sierpnia 1944 roku. Posiłkując się nowoczesną technologią koloryzacji i rekonstrukcji materiałów audiowizualnych oraz zapraszając do współpracy grupę znamienitych twórców, jego autorzy zrealizowali projekt, który nie ma odpowiednika w skali światowej!
Film „Powstanie Warszawskie” ujrzy światło dzienne już 9 maja 2014! Podczas premierowego weekendu (między 9 a 11 maja) ogólnopolska sieć kin Helios przygotowała historyczne prezenty dla wszystkich widzów – mapy zrzutów bombowca Liberator! ZAPRASZAMY
Partnerzy akcji: Next Film, Muzeum Powstania Warszawskiego.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje obecnie 34 kinami, posiadającymi łącznie 180 ekranów i ponad 38 tys. foteli. Sieć kin Helios jest w 100% scyfryzowana. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej
i średniej wielkości ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Warszawie, Łodzi, Gdańsku i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora S.A., jednej z największych spółek medialnych w Polsce, działającej w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”, „Metra” i czasopism), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), Internetu (grupa Gazeta.pl), radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje i Rock Radio) i telewizji (współwłaściciel kanału filmowego Stopklatka TV).
Jeśli spodobał Ci się nasz artykuł,
wrzuć nam coś do kapelusza :)
Wdzięczny Zespół Calisia.pl