Społeczne
Zmiany w organizacji pracy Urzędu Miasta Kalisza. 15 osób może uczestniczyć w ceremonii ślubnej
Informujemy, że zgodnie z najnowszym zarządzeniem Prezydenta Miasta Kalisza wprowadzone zostały zmiany w organizacji pracy Urzędu.
Od poniedziałku 24 stycznia wprowadzone zostały ograniczenia związane z bezpośrednią obsługą interesantów. Preferowane formy komunikacji i załatwiania spraw w Urzędzie Miasta Kalisza to: kontakt telefoniczny, poprzez platformę e-PUAP, za pośrednictwem operatora pocztowego, ewentualnie za pośrednictwem poczty elektronicznej, w
przypadkach kiedy ma to zastosowanie.
Liczba uczestników ceremonii ślubnej ograniczona została do 15 osób; do tej liczby nie wlicza się osób zaszczepionych przeciwko COVID-19, pod warunkiem okazania przez te osoby unijnego cyfrowego zaświadczenia COVID lub zaświadczenia o szczepieniu, o wyniku testu i o powrocie do zdrowia w związku z COVID-19.
Bezpośrednia obsługa interesantów odbywać się będzie:
1) w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta Kalisza,
2) w pokoju nr 17 na parterze budynku Ratusza,
3) na stanowiskach obsługi w Biurze Obsługi Interesanta.
Zwiedzający Ekspozycję multimedialną poświęconą dziedzictwu historyczno-kulturowemu Kalisza w budynku Ratusza są zobowiązani stosować się do Regulaminu zwiedzania
Pełna treść zarządzenia w załączniku.
Jeśli spodobał Ci się nasz artykuł,
wrzuć nam coś do kapelusza :)
Wdzięczny Zespół Calisia.pl