Biznes

Początek nowego w Salonie Mitsubishi Kalisz – imponujące i oczekiwane premiery modeli ASX i L200!

2019-10-18 07:00:00 reklama@calisia.pl

Salon Auto Centrum Lis nie przestaje nas zaskakiwać. Już od 21 października czekają nas dwie wyjątkowe premiery flagowych modeli Mitsubishi. Długo, fani tej marki musieli czekać na odświeżenie gamy modelu ASX i L200…. ale zdecydowanie było warto!

Auto Centrum Lis
Auto Centrum Lis

Mitsubishi ASX, którego znasz, odchodzi do historii. Japoński producent wprowadza nową odsłonę tego SUV-a. W kabinie nowe multimedia, a pod radykalnie zmienionym nadwoziem nowy silnik. Metamorfoza jaka spotkała ten samochód to najpoważniejsza zmiana wyglądu od chwili debiutu na rynku w 2009 roku. Teraz bez dwóch zdań ASX 2020 w porównaniu z wcześniejszym wcieleniem wygląda jak zupełnie nowy samochód.

Największe wrażenie robi przód, który błyszczy srebrnymi wąsami w kształcie litery C - japoński producent nazywa je Dynamic Shield (dynamiczna tarcza). To wizytówka, jaką Mitsubishi konsekwentnie stosuje w kolejnych, nowych modelach. Porównując z poprzednikiem maska pojazdu jest bardziej pochylona, co poprawia widoczność do przodu. Stylizację podkreślają też charakterystyczne reflektory LED, z kierunkowskazami i światłami przeciwmgielnymi umieszczonymi przy krawędzi zderzaka. W tylnej części nadwozia umieszczono zestaw lamp LED, który rozciąga się na całej szerokości samochodu i wraz z nowym zderzakiem uwypukla jego muskularną sylwetkę.

W udoskonalonym i bardziej ergonomicznym wnętrzu Mitsubishi ASX 2020, wykonanym ze starannie dobranych, miękkich plastików i materiałów, zamontowano nowy system multimedialny SDA z 8-calowym wyświetlaczem dotykowym. Nawigację można obsługiwać dotykowo lub wydając komendy głosowe. System nie tylko uwzględnia aktualne warunki na drodze czy pozwala słuchać muzyki lub wykonywać połączenia telefoniczne, ale też ułatwia sprawdzanie wiadomości tekstowych SMS.

 

Równocześnie z wielkim debiutem najpopularniejszego w Polsce modelu Mitsubishi – SUV-a ASX, swą premierę rynkową świętuje najnowsza, szósta już generacja pickupa Mitsubishi L200. Wytrzymałe, niezawodne i w muskularnym stylu „Rock Solid” («Twardy jak skała») – takie jest najnowsze Mitsubishi L200.

Styl i historia.

Pierwsza generacja L200 debiutowała ponad 40 lat temu. Od tamtego czasu na rynek trafiło ok. 5 milionów aut, które są wzorem pojazdów do pracy i rekreacji. Nowe L200 ma mocną sylwetkę z maską silnika z wysoko poprowadzonymi reflektorami, z nadwoziem oczywiście na ramie – otrzymuje nowe wnętrze. Inżynierowie Mitsubishi przyjrzeli się każdemu detalowi, żeby samochód był bardziej dopracowany, funkcjonalny i komfortowy.

Nowy turbodoładowany silnik i tryb offroad.

L200 jest oferowany z nowym, 4-cylindrowym, wysokoprężnym, turbodoładowanym silnikiem o pojemności 2,2 litra. Jednostka z układem wtryskowym Common Rail generuje 150 KM, a jej moment obrotowy wynosi 400 Nm. Silnik spełnia normy Euro 6d-TEMP a do redukcji emisji tlenków azotu wykorzystuje AdBlue ®. Nowy silnik Mitsubishi L200 jest oszczędny. Wg procedury testowej WLTP zużycie paliwa w cyklu łącznym, w zależności od odmiany, prędkości i zarazem wyposażenia oraz masy, wynosi 8,6-9,7 l oleju napędowego na setkę!

Nowe Mitsubishi L200 jest oferowane z 6-biegową, automatyczną przekładnią, która gwarantuje lepszą dynamikę i mniejsze spalanie oraz 6-biegową, manualną skrzynią biegów. Do wyboru klienci mają samochody z układem przeniesienia napędu Easy Select lub Super Select (z centralnym mechanizmem różnicowym, który można zablokować, a wtedy siła napędowa jest dzielona między osie w proporcji 50/50). W obydwóch odmianach napędzane są tylne koła, a przednią oś można dołączyć w czasie jazdy.

Wyjątkowy w tej klasie pojazdów układ napędu na 4 koła Super Select 4WD umożliwia także jazdę 4x4 po asfalcie. Wraz z nowym L200 debiutuje tryb Offroad z ustawieniami GRAVEL (szuter), MUD/SNOW (błoto/śnieg), SAND (piasek) i ROCK (kamienie). Elektronika w takim trybie kontroluje moc, steruje pracą przekładni i hamulcami, aby kierowca mógł mieć większą kontrolę nad poślizgu kół, a tym samym maksymalizować skuteczność jazdy – pickup lepiej radzi sobie z nawierzchniami luźnymi, słabo przyczepnymi.

W razie pogorszenia warunków przyczepności (tak pogodowych jak zmiany rodzaju nawierzchni) można włączyć napęd na wszystkie koła lub reduktor. Warto podkreślić, że  wszystkie Mitsubishi L200, bez względu na wersję i wyposażenie, otrzymują w standardzie reduktor oraz blokadę tylnego mostu.

Jest co testować!

Zapraszamy na Dni Otwarte 21-26 październik do salonu Mitsubishi Kalisz przy ul. Łódzkiej 71. To będą nie zapomniane wrażenia z jazdy testowej. Gwarantujemy!

 

ZAPISZ SIĘ NA JAZDĘ PRÓBNĄ -->>

 

Auto Centrum Lis

ul. Łódzka 71

62-800 Kalisz

tel.  (62) 766 78 00

http://mitsubishi.kalisz.pl/

mitsubishi@autocentrumlis.pl

TE ARTYKUŁY MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ