Społeczne
Miejski Rzecznik Konsumentów od 12 do 16 kwietnia nie będzie przyjmował interesantów
Jak informuje Urząd Miasta w dniach od 12 do 16 kwietnia Miejski Rzecznik Konsumentów nie będzie przyjmował interesantów.
W tym czasie pomoc prawną w sprawach konsumenckich można uzyskać:
- pod numerem infolinii konsumenckiej: tel. 801 440 220 lub /22/ 290 89 16 (opłata wg taryfy operatora),
- w Konsumenckie centrum e-porad: porady@dlakonsumentow.pl,
- w Delegaturze Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Kaliszu, przy ul. Kolegialnej 4 (drugie piętro), tel. (62) 757 44 07, godziny pracy: pon. - pt. 7:30 – 15:30.
Instytucje świadczące porady w sprawach specjalistycznych:
- usługi telekomunikacyjne - Urząd Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Poznaniu, ul. Kasprzaka 54, 60-245 Poznań, tel. (61) 65 98 610,
- usługi energetyczne - Urząd Regulacji Energetyki, Zachodni Oddział Terenowy, ul. Wielka 20, 61-774 Poznań, tel. (61) 670 53 01,
- usługi finansowe i ubezpieczeniowe - Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, tel. (22) 333 73 28.
Jeśli spodobał Ci się nasz artykuł,
wrzuć nam coś do kapelusza :)
Wdzięczny Zespół Calisia.pl