FB ANTCZAK odświeża wizerunek i wprowadza nowe submarki

2019-03-07 13:27:00 reklama@calisia.pl

Wraz z nową strategią rozwoju firmy, FB ANTCZAK – kaliski deweloper i generalny wykonawca – odświeża logotyp i wprowadza marki dedykowane głównym segmentom swojej działalności biznesowej.

fot. FB ANTCZAK
fot. FB ANTCZAK

- Przez blisko 40 lat działalności w segmencie nieruchomości zdobyliśmy doświadczenie, które dziś procentuje. W naszym portfolio mamy dziesiątki wysokiej jakości inwestycji – zarówno własnych, jak i tych realizowanych dla renomowanych marek. Uznaliśmy, że najwyższy czas to uporządkować i każdą gałąź naszej działalności komunikować oddzielnie ale pod wspólnym parasolem marki FB ANTCZAK. Odświeżenie logotypu i zmiana sposobu komunikacji firmy są naturalną konsekwencją naszego rozwoju. Dziś stawiamy na podkreślenie naszych kluczowych kompetencji – podkreśla Marcin Antczak, wiceprezes firmy.

Strategia firmy, która od blisko 40 lat realizuje inwestycje mieszkaniowe, komercyjne i logistyczno – przemysłowe zakłada rozwój w trzech komplementarnych segmentach działalności, za które odpowiadają nowe dedykowane marki:
- ANTCZAK Residential (Budownictwo mieszkaniowe),
- ANTCZAK Construction (Generalne wykonawstwo),
- ANTCZAK Investments (Inwestycje własne).

Mieszkaniówka na najwyższym poziomie

FB ANTCZAK od lat realizuje kompleksowe osiedla mieszkań i domów, charakteryzujące się efektywnym rozplanowaniem przestrzeni, dbałością o projekt i detale architektoniczne, a także funkcjonalnym zagospodarowaniem części wspólnych.

Wyróżnikiem kaliskiej firmy są m.in. osiedla domów jednorodzinnych, wśród których podkaliska Panorama – flagowa inwestycja firmy była wielokrotnie nagradzana w konkursach branżowych.

Firma z każdym rokiem rozwija się i proponuje więcej. W tej chwili przygotowuje kolejne inwestycje w Kaliszu. W kraju dobrze radzi sobie na rynku łódzkim, gdzie realizuje m.in. II etap osiedla domów jednorodzinnych 7 klonów. Równie dobrze radzi sobie powstające w Warszawie osiedle Ryżowa Park. Z kolei na warszawskiej Białołęce FB ANTCZAK realizuje osiedle Bluszczowe Wille – 38 dwulokalowych willi z przestronnymi ogrodami i tarasami zostało usytuowane tuż przy granicy z rezerwatem przyrody Puszcza Słupecka i Łęgi Czarnej Strugi.

Generalny wykonawca doceniany przez kontrahentów

FB ANTCZAK specjalizuje się w budowie wysokiej jakości obiektów biurowych, użyteczności publicznej, specjalistycznych hal przemysłowo-magazynowych, obiektów komercyjnych – hoteli, centrów handlowych, a także osiedli mieszkaniowych. Posiada własne zaplecze produkcyjno-techniczne, które umożliwia kompleksową realizację dużych i złożonych inwestycji w różnych regionach Polski m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie, Poznaniu czy Kaliszu.

Firma realizowała inwestycje w systemie GW m.in. dla marek: MLP, Goodman, Galeria Królewska w Sandomierzu, Nestle Polska, Pratt&Whitney, MAKROMetro Group, Politechnika Warszawska, TVN SA, IKEA, Carefour, Raben Polska, Energa czy Grundig Polska.

Czas na własne inwestycje

Od kilku lat firma realizuje także inwestycje własne w sektorze nieruchomości komercyjnych. W tej chwili są to m.in. SQ Business Center Wrocław – 10-kondygnacyjny biurowiec, który dostarczy na lokalny rynek 5500 mkw powierzchni biurowej w standardzie klasy A.

W Kaliszu na ostatnim etapie realizacji jest z kolei kompleks hotelowo-biznesowo-kulturalny Calisia One, powstający w rewitalizowanej fabryce fortepianów Calisia. Oprócz kameralnego biurowca w standardzie klasy A, powstanie tu m.in. hotel Hampton by Hilton Kalisz.

Komunikacyjna ewolucja

Nowy nawiązujący do strategii logotyp nie jest jednak zmianą rewolucyjną. Dotychczasowe hasło, odnoszące się do roku założenia przedsiębiorstwa zastąpiono segmentami działalności. Zmodyfikowano również sygnet (element graficzny logotypu) oraz jego umiejscowienie. Jednak tak, jak poprzednio, wybrano symbol budynku charakterystyczny dla branży nieruchomości. Zmianie uległy też nieznacznie kolory firmowe.

- Zmiana naszego logotypu musiała przebiegać w sposób ewolucyjny także ze względu na fakt, że jego dotychczasowa wersja jest szeroko obecna w przestrzeni miejskiej, np. na dotychczasowych inwestycjach. Widać to zwłaszcza w Kaliszu, z którego się wywodzimy i w którym realizujemy najwięcej naszych inwestycji. Przez pewien czas, obydwa logotypy będą funkcjonowały równolegle, a powoli będziemy zastępować starą wersję jej nowym odpowiednikiem – tłumaczy Maciej Garbowicz, z FB ANTCZAK.

Jeśli spodobał Ci się nasz artykuł,

wrzuć nam coś do kapelusza :)

Wesprzyj jednorazowo

Wdzięczny Zespół Calisia.pl

Przeglądaj artykuły z 16 lat istnienia portalu Calisia.pl - od 2007 roku do dziś !

Opinie użytkowników:

Te artykuły mogą cię zainteresować